Kullanıcı işlemleri butonuna tıkladığınız zaman kullanıcı kayıtlarının tutulduğu sekmeye yönlendirilirsiniz.

Kullanıcı ekleme işlemini yapabilmek için yukarıda görülen görselde ekranın sağ üst köşesinde bulunan Kullanıcı Ekle butonuna basınız.

Kullanıcı Ekleme işlemini yukarıda görülen resimdeki alanları doldurarak gerçekleştirebilirsiniz. Eklediğiniz kullanıcıya kullanıcı yetkili kısmından ‘Yönetici İşlemleri’ kutucuğunu işaretleyip yetki verebilirsiniz. Kaydet butonuyla işleminizi kaydedebilirsiniz.

Yukarıda gördüğünüz resimde kırmızı olan alanlar tanımlanması zorunludur.

Not: Telefon, Kan Grubu, TC Kimlik Numarası ve Adres zorunlu alanlar değildir.

Aktif/Pasif işlemleri yukarıda gördüğünüz resimde ekranın sağ üst köşesinde bulunan Aktif /Pasif butonları ile yapılır. Yeşil butona basıldığında sistem Aktif Kayıtları görüntüler. Kırmızı butona basıldığında sistem Pasif Kayıtları görüntüler.

Kullanıcı Kayıtları üzerinde işlemi aktif yapmak için yukarıda gördüğünüz resimde kırmızı alanla işaretli butona basarak yapabilirsiniz.

Kullanıcı üzerinde düzenleme yapmak için yukarıdaki resimde gördüğünüz kırmızı alanla işaretli Düzenle butonuna basarak düzenleme ekranına giriş yapabilirsiniz.

Düzenleme sayfası aşağıdaki resimde görüldüğü gibi olacaktır.

Kullanıcı düzenleme işleminizi yukarıda gördüğünüz resimdeki alanları doldurarak gerçekleştirebilirsiniz.

Yukarıda kırmızı alanla işaretli Düzenle butonuna bastığınızda işleminiz düzenlenecektir. Ardından kullanıcı işlemlerine geri döneceksiniz. Vazgeç butonuna bastığınızda ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.

Kullanıcı Silme işlemi yukarıda gördüğünüz resimdeki sil butonu ile yapılır.

Kaydı sil butonuna bastığınızda silme işlemini onayla ekranı gelecektir.

Kayıt onay mesajı yukarıda gördüğünüz resimdeki gibidir , Kullanıcı onay mesajına ‘Evet’ yanıtını verirse işlem silinecektir. Kullanıcı ‘Hayır’ yanıtını verirse işleminden vazgeçecektir.